En Annan Dag.

Ingen extraordinär släktfest igår men trevligt att se nära och kära. Fick skjuts hem av Björn och vi fraktade med min cykel. Den har inte blivit stulen än efter första natten, jippi!
Gick till Astrid på vandrarhemmet nästan direkt. Vi gick ut på krogen, och jag drack max ett halvt glas vin, sen började det svida som fan i min mage.. Men nåväl, jag var nykter resten av kvällen. Vi lyssnade på folk som sjöng karaoke och stannade ute till 01 ungefär, sen sov jag över i stan.
Släpade mig upp till jobbet imorse kl 07, starkt gjort, det var ju så varmt under täcket. Hade en jättetrevlig förmiddag där, gick bra att jobba, och nu har jag precis ätit brunch.

Alla är så bakissega idag säkert så det blir väl inget umgänge direkt. Men till veckan så! Räknar jag med att träffa minst 3-4 gamla vänner.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0