Fredag

Radion igår gick bra, det var lite nervöst, men gick bra. Resten av dagen gjorde jag inget heroiskt, tvättade och sov och läste i min nylånade spanskabok "El revés del alma".

Tack för er, mina vänner, nya som gamla. Ni som bryr er på riktigt. Vad skulle jag göra utan er. Ni vet vilka ni är, ni med guldkant. Jag är så GLAD och tacksam :).

Innan jag sov ringde jag Per för att berätta att jag kommit på ett nytt smeknamn till honom. Jag kallar honom alltid för Percy och det i sin tur har blivit "The Percy-cutor" (märk: persecutor). Det började med lite fniss där och sen låg jag i princip och skrattade tills jag grinade. Per är bra, han är som en tjej, fast kille, man kan prata om allt med honom.

Idag åker jag bort till Stockholm med mannen nedanför, och det är väl lite blandade känslor. Men kan jag hålla mig reserverad och njuta av musiken och människovimlet så tror jag att det kan gå bra.

Tomasito

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0