Friday

Hej och välkomna till en ny dag i min blogg! /endofirony.

Jag undrar om jag ska börja ta betalt för att ligga med mig, p-piller kostar ju trots allt. Skämt åsido så är jag verkligen sugen på att tjäna lite stålar.

Stina skrev att sitta i kassan på Hemköp var det värsta hon varit med om, att Hemköp är en jävla fascistkoncern med säljbonusar och trasiga anställda som pratar och jobbar så snabbt att dom ser ut som tungt hängande träd.
Didn't i tell you i was never made for the commercials. Haha.

Det är klart att jag också skulle vilja vara som klippt och skuren för att jobba i affär, men det är jag inte. Eller är jag? Tankens kraft kanske?

Men nu har jag ju lite jobb på gång.

Mitt varmvatten är tillbaka, det var borta i någon dag. Så igår tog jag mig mitt dagliga bad. Mm mm! Finns inget bättre i den här kylan.

Snart ska jag packa min väska och bege mig hem till mamsen. Imorgon åker vi på en liten utflykt, jag till skolan, och hon till köpcentrena, i Västerås.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Är du orolig att bli överfallen?



Ha en fortsatt härlig fredag!

2010-12-03 @ 14:52:27
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY

2010-12-03 @ 15:22:14
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0