Jobb

Nu ska jag gnälla vidare över i-landsproblem.. kommunen gjorde en extra utbetalning på de missade novembertimmarna, som ska komma in på mitt konto imorgon. Det var väl snällt va? Problemet är att de inte har räknat med en enda OB-timme av de jag har jobbat, vilket är några hundralappar. Jag kanske inte förtjänade dom eftersom jag inte är heltidsanställd?

Jag skulle lika gärna kunna låta bli att räkna på lönespecarna men jag gör en stark gissning att jag då skulle gå back flera tusen om året på grund av deras slarvighet. Det är inget roligt alls att behöva sitta och ringa dom och låta jobbig och påpeka deras missar. SUCK!!

En glad nyhet är att jag har jobb även imorgon, bemanningen ringde imorse när jag promenerade hem från Olle. Härligt! Ledsagning denna gång.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0