Lördag

Alltid när man kommer hem, jag säger då det, då närs man likt en nyfödd bebis som bara skriker efter mat. ^^ Jag åker alltid hem på helgerna också vilket innebär att familjen har fredagsmys = allt gott man kan tänka sig från ett litet minilivs.

Nu är jag klar med tentan! Laddade upp med allt socker man kan tänka sig, Anna Skipper skulle svimma om hon såg mitt lager med chokladballerina, mandariner, fruktjuice, vitt bröd, smör och ost. Svimma du, kvinna. Tentan kändes välgjord och jag tror jag kommer få bra resultat. Det viktigaste är att jag lärt mig det väsentliga :)

Tre timmar innan mitt tåg går, blev ju klar tidigt = FARLIGT. För jag har femhundralappar på fickan och är bra sugen på nya kläder, framförallt jeans, då jag kastade ut massa kläder ur min garderob igår. Gissa vad jag ska göra! ^_^

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0