Resume helgen

Fin dag i västerås igår. I <3 mina språkintresserade klasskamrater och lärare. Svängde förbi krylbo på vägen hem och tittade till lilla familjen. Det var trevligt. Mindre trevligt att när jag tagit SJ-tåget därifrån tillbaks till Borlänge (det var i tid), med betald mobilbiljett, inser jag att fucking jävla korthållaren ligger kvar i krylbo. >_< Jag har 8 kr i fickan som jag ska leva på till tisdag. Fick gå 5 km hem till Hönsarvet i 17 minus och det var den kallaste promenad jag någonsin varit med om! Mina tår höll på att dö.

Nåväl, kvällen fortsatte på Peace&love-cafét där det var Kjell Höglund-klubb. Tomas hade tagit dit sin Höglund-tavla och vann kvällens introtävling. Pris: bussresa tur & retur och inträde till Falu koppargruva. OBS: intern humor för kjell-fantaster, vilket jag inte är.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0