Shoppinglycka

Varför känns det alltid som en absurd version av Camp Molloy (om ni minns) när jag ska ta mig någonstans? Idag släpade jag mig hem från stationen ända till hönsarvet med minst 10-15 kg:s packning. Men det berodde kanske lite på.. min shoppinglycka! ^^

Idag lyckades jag komma undan med exakt 1200 spänn på rean. Jag fick två par jeans, två bastoppar, en sjal och hårdprodukter för under 300 kronor. Det kallar jag tur! :D Ena paret jeans kostade 30kr, andra 50kr, båda Crocker. Det är ju gratis!
Här är mina fynd, samt en sliten jag efter en ändå väldigt lyckad dag.



Ena paret jeans



Andra paret jeans



Storbildsröv.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh vad du är fin!

2010-12-11 @ 20:52:57
Postat av: Sara

DU ÄR!

2010-12-12 @ 15:18:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0