Sockermani!

Sakta i backarna här nu!
Jag kommer på mig själv med att ha hamnat i en ond cirkel av godisätande och snusande. Nog för att jag har ett grymt stort energibehov och måste äta hela tiden, men man behöver inte köpa godis varje dag ^^. Ju mer jag snusar desto mer vätska driver jag dessutom ut ur kroppen, vätskebrist = godissug. Är det inte godis så kakor, müsli eller nåt annat.

Nej nu måste jag reda upp mig lite. Jag tänkte faktiskt tanken att gå ut och springa någon dag, för att balansera upp hormonerna lite i kroppen. Men - jag ändrade mig ganska snabbt, när jag mötte en tjej som just precis var ute och sprang. Hon bar med sig ett tre kilo tungt ekipage snö i ögonfransarna. Är det inte sånt så är det lunginflammation eller astma, om jag inte köper en sån där jävla mask för 400 spänn vilket jag troligtvis inte kommer göra (heder till dom som gör det).

Om det bara inte vore så kallt...! Så hade jag satt fart på en gång. Nja, jag tror jag har gått i ide faktiskt, min kropp har behövt vila efter det här årets träningshysteri. Det där jävla sockret borde jag dock göra mig kvitt. :)

Jag börjar imorrn! Fullkornsfjanteri, fett och mycket vatten. Who's with me?
Nu ska jag dra in till stan och möta Saga & gå på lite slappyoga.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0