Tentanerver

Senaste dygnet har jag läst ganska mycket i en rolig bok på spanska, "De qué va eso del amor", handlar om relationer hit och dit och härs och tvärs mellan människor. Känns som ett bra komplement till kurserna jag läser nu, att läsa lite skönlitterärt.

Åkte till Leksand igår eftermiddag och spenderade tid med Stina och hennes Halbe. Vi spelade ett jättebra spel som jag vill ha, kolonisten hette det. Dock var det en holländsk version, undrar vad det kan heta på svenska :) Lika beroendeframkallande som monopol i alla fall! Fick en massa gott av fina Stina, middag och skorpor och varm choklad och kaffe. Sov jättegott :)

Tog mig igenom politiklektion idag igen trots att jag hade jättesvårt att fokusera. När jag kom hem hade i alla fall korthållaren kommit som Shirin så snällt skickade till mig :) Perfekt.

Nu är jag hemma och måste tugga inför spanskatentan på lördag. Jag kan, jag kan, jag kan. Jag kommer greja det, alldeles säkert. Det här är något jag kan. Snälla önska mig lycka till, för är det något jag verkligen vill och behöver fixa nu så är det skolan. Det är mitt hopp.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Lycka till <3 Jag vet att du klarar det, du har allt i dig.

2010-12-07 @ 21:30:59
Postat av: Emelie

Lycka till lady!

2010-12-07 @ 22:54:25
Postat av: Sara

TACK :D

peppar

2010-12-07 @ 23:26:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0