Torsdag

Igår hade jag en superfin fika med Alicia, hjärtat. Var så fint att se henne och sitta och prata på världens mysigaste café. Mitt i alltihop kom Jesper in och gav oss varsin kalender. Jag önskar jag bodde närmre dig Alicia!! Men det är fint att du bara är ett sms bort. <3 :D

Efter det begav jag mig hem och förberedde mig för lite mys på hemmaplan. Linda, Jannike och Stina kom och vi såg The Reader och åt kakor, muffins, vit choklad tills vi fick en underbar sockerkoma allihop. Älskar såna där spontan-mys som vi ordnade igår, speciellt när det är med så underbara människor :)

Stina sov kvar, fina fina Stina! :D Vi chillade och tvättade imorse, gick in till stan på mellandagsrean. Jag kom hem med fina grejer :D Ett sängöverkast, en ring, örhängen och armband från Indiska, en nyårsklänning och en bastopp från H&M, samt scrapbookpapper från Panduro. Jag har gjort fint i mitt rum! :D

I bilder:






Nyårsklänningen får ni se sen nån gång!
Nu ska jag spela bingolotto och imorgon ska jag jobba :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sara, du är värmen i hjärtat! Du ligger där alldeles längst inne och ser igenom mig precis som jag alltid önskat att någon ska göra. Djupaste hjärtats tack! Du var höjdpunkten denna vecka - jag önskar också att vi bodde närmare varandra. Tur att vi bara är ett sms och en tanke ifrån ändå. Och tur att vi har varandra. Kärlek till tusen! GLÄDJEDAMP! <3

2010-12-31 @ 11:41:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0