Torsdag

Det senaste dygnet har jag gråtit så mycket att jag tror jag dragit på mig feber. Jag förstår att det kanske inte är så kul att läsa.. för man vet inte vad man ska säga osv. men jag skriver bara som det är, och jag lovar, ni behöver inte säga nånting, livet är som det är, och jag med. Det blir bättre! Jag är lite konstig i huvet men det vet ni ju redan.. Det beror på min separation, livssituation, att jag bor själv, känner mig ensam, att det är tenta på lördag osv. Det blir bättre, det går över. Det är skönt att gråta. Det finns lösningar på allt. Ensamhet = umgås. Tenta = plugga. Separation = get over it. Osv.

LIVET ÄR INTE BARA DÅLIGT! :)
Det är dåligt om man är arg istället för ledsen.

I alla fall, Dalaradion! . Menyn till höger. Fan vad fint att få hylla min morsa publikt :). Nästa torsdag!

Jag känner mig trött och vinglig så jag ska nog sova nu.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0