Torsdag

Jag sov så jävla dåligt inatt. Fan fattar inte, blir så irriterad. Undrar om det är psykiskt.

Jag vill ha sommarvarmtsolbadsolglasögonbaddräktglasscykelturerbarfotaspringgräsmattehäng åååh :)! Jag dör. Dagar kvar (ca): 119. Undrar om jag ska sätta upp 119 små postitlappar och riva ner dom en efter en, i väntan på sommaren. Haha.

Birgitta köpte en demo av mig för 150 kronor. Ibland blir man verkligen glad av människor som vill sponsra hobbymusiker som mig. Som värderar min tid och ansträngning!

Nu har jag ringt kommunen angående att vikariera i spanska på högstadiet. Hon skulle skicka hem papper som jag skulle fylla i. Härligt! Nu får vi hoppas på ordentligt med sjukdom i vår!

Det enda som egentligen har hindrat mig från att blir mer aktiv och jobba är tanken av vad pappa skulle säga. Inte direkt bästa dottern som vikarierar och håller på. Men det måste jag börja strunta i och lyssna mer på mig själv. Jag äger!

Åter till grammatiken.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0