Fredag

Efter att jag skrivit klart blogginlägget igår fick jag en märklig känsla av att något var fel. Insåg vad det var. Sängen. Alldeles för hård.
Jag låg vaken till 03.30 inatt då jag bestämde mig att - nu ger jag fan upp. Lade mig på golvet.

Sån jävla klantskalle är jag som beställer en säng utan att ha provlegat den före. Har varit ledsen över det här hela dagen och nu kommit fram till ett beslut.
Det kommer ryka ca 2000 kronor (minst) ur min sparkassa, men då får jag en annan säng jag kan sova i och slipper eventuellt hyra något släp och frakta något alls, det ska jag försöka få sängföretaget att stå för.

Jävla fittkli, jag hatar det här, att vara själv och ordna och greja. Bo. Pengar. Och jag hatar att jag är så dum och blir så ledsen. 

Som tur är har jag världens bästa vänner som peppar mig, och såklart världens bästa mamma. 
Nu slutar jag oroa mig.

Ikväll ska jag och hon dricka lite vin. Älskar min mamma mest av allt i hela världen.  
Vet inte om jag åker till Västerås imorgon, visar sig på morgonen. Vore faktiskt lite kul att hänga med klasskamraterna :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0