Friday

Personalgruppen på stället jag vikarierar på är så himla gullig! Tänk om man fick jobba där jämt :). Slutade 09 imorse och tog en promenad hem på ungefär 50 minuter = dagens träning avklarad.

Kom hem, gjorde en kalasgod köttfärssås med het tacosås, slog igång datorn och fick se en trevlig överraskning. I lördags skickade jag in fyra bidrag till Dalatoppen lite på skoj, och idag fick jag svar om att en av dem valts ut som utmanare. Det blev "Lyckligt slut", låten till min mamma! Underbart.

De skulle meddela när den kommer in som utmanare. Efter att den spelats i radio har folk fem dagar på sig att välja om den ska få stanna i listan eller inte.. folkskygga jag har ju inte skrytit så mycket om min musik så jag tror inte jag kommer värva så mycket röster.. jag får hoppas folk gillar visa, helt enkelt!  Annars är det bara kalas att min låt ska spelas i radio!

Anyways.. nu är det spanska som gäller.. aah jag älskar språk. Sen ska jag nog köpa godis. Ibland blir jag glad över prisskillnaden när det gäller att köpa godis och t.ex att betala hyran. Det gör en verkligen lycklig i själen, haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis! Finns det nånstans man kan gå in o rösta?

2010-11-27 @ 09:44:41
Postat av: Sara

Åh tack! Ja, när låten har sänts i radio kan man rösta, men jag vet inte när det blir än! Jag säger till! :) Kram!

2010-11-27 @ 16:11:42

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0