Fyllesms

Alkohol är extremt vätskedrivande.. när jag vaknade imorse och ställde mig på vågen för första gången på flera veckor stod det 56! Herregud, måste ha förlorat 1-2 liter vätska!
Ingen nöd på mig dock, idag har jag druckit minst 4 liter mjölk/vatten/saft/julmust, ätit, legat i soffan, gått upp och ätit mer, lagt mig igen, snart ska jag se på tv och äta lite till och sen ska jag sova jättegott.

Måste bara visa lite stolt, ett fyllesms jag skickade inatt:

"Vet du vad.. Jag älskar dig utav bara Helvete. (helvete med stort H för att betona) Och jag hatar dig också för att du antingen gett upp mig, eller för att du är nån jag inte känner. Fan ta dig, jag som tänker på dig, känner dig varje dag. Jag vill inte va med nån annan än dig och jag slår mig blodig (poetiskt *kliar mig under kulturglasögonen*) vid tanken av att du faktiskt längtar efter nån annan än mig. Men då är det väl så. Då får jag väl sluta så. (Låter nästan lite filmiskt.. då får JAG sluta så.. ooh) Orkar inte bry mig. (Uppenbarligen gör jag ju det? O_o) Lägga ner mer energi. (Nu kommer nästan den bästa delen) Jag drar åt helvete med allt,(varför ska Jag dra åt helvete? brukar man inte be resten göra det?) min finaste tryggaste vän och allt kan dra åt helv*te med allt för det är inget värt nånsin (den stora gåtan.. varför skriver jag en stjärna i "helvete" tredje gången, men inte första, andra..och stjärnans placering är också lite underlig..)"

Jajjemen, älskar vi inte fyllesms så säg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0