Onsdag

Igår fick jag ett erbjudande jag rent spontant inte kunde tacka nej till. Tomas tyckte det var självklart att han och hans pappa skulle hjälpa till och köra sängar så att jag slipper oroa mig. Det känns skönt och samtidigt dumt, men det var ju också hans förslag så då antar jag att dom verkligen vill hjälpa till!

Var på yoga igår och fan vad det känns i kroppen och knoppen. Det är bra att min lärare lägger vikt vid att jag är överrörlig och därför ger mig övningar som gör att jag får arbeta mer med musklerna istället. Förstå känslan när man stretchar och arbetar med musklerna så att dom darrar! Det är underbart.

Hela måndagen satt jag still och flottade i mig, och hela gårdagen rörde jag på mig, det blev sammanlagt en mils promenad och 75 minuter yoga.

Sov hos min gamle vän efter det vilket var mysigt.

Ikväll kommer jag äntligen kunna fokusera och tänka på mig själv och inte jobbiga praktiska grejer, känns jättebra.
Lite stel är jag allt så det ska bli skönt att sova i en egen säng inatt. Inte luftmadrass alltså.

Vill hälsa på Stina i veckan, får se till att göra det.

Kommentarer
Postat av: Stina

När kan du komma? :)

2010-11-19 @ 01:19:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0