Planering

Detta har jag framför mig:

11 dec: tenta i västerås, 6 poäng grammatik, 3 poäng fonetik (mindre än jag trodde, för 4,5 poäng kommer jag ha
13 januari: hemtentan lämnas ut i internationell politik
15 januari: ev. omtenta i spanska beroende på resultat
17 januari hemtentan ip ska vara klar, 7,5 poäng
23 januari: spanska delkurs 3 & 4 börjar

Däremellan en jävla massa läsande. Okej, spanskan först för den tentan kommer först, och jag vill inte behöva göra omtenta precis när jag ska skriva hemtenta i andra kursen.
Fy fan vad skönt det skulle vara att greja det här :)

Jag har haft en effektiv dag på jobbet då jag fått möjlighet att plugga här också! Känns fint.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0