Skoldag

En väldigt trevlig dag i Vässe :) tänk så trevliga klasskamrater jag har! Synd att jag bara träffar dem en gång i månaden. Men det kan det ju bli ändring på :) satt och fnissade med Juan under både grammatiken och fonetiken, latinamerikaner är roliga ^^

Tågresan hem bjöd på en trevlig överraskning, jag behövde inte betala någon biljett hem för det var ingen som brydde sig om mig där jag satt med korthållaren i högsta hugg.

Imorgon ska jag prova ny säng på Jysk & ta en löptur i Borlänge med Adam! Bra dag väntar!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Shirin

Serroj, du vet att du får betala 100 kronor extra om du betalar på tåget? :S



De har nyss höjt från 50 till 100...

2010-11-14 @ 09:47:46
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: Sara

Inte på tåg i Bergslagen :)

2010-11-14 @ 10:17:26
Postat av: Shirin

FUUUUSKIGT!!! Jävla snålSJ!!

2010-11-14 @ 11:57:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0