Söndag

Även gårdagskvällen blev lyckad! Först trodde jag inte jag skulle klara ännu en kväll, så jag gick upp till Forssa och köpte dip och huvudvärkstabletter. Hann se "Så mycket bättre" och dricka lite likör, sen tyckte Pelle jag skulle gå in till stan ändå, så jag gjorde det. Lyckat, för spelningen var kanon! Anna och hennes franskar kom förbi i slutet. Jag och Pelle gick till Engelska med Dan Viktor och hans gitarrist efteråt, jag drack ett glas vin och sen gick vi hem till förstnämnda. Fick kaffe, spelade lite gitarr/bas, sen hade klockan blivt 02.30 och jag började knalla hem. Bussarna slutar gå vid 23.

Kommentarer
Postat av: Alicia

What, var du ute med Dan Viktor? AWESOMENESS! Jag är inte lite avundsjuk, men så hjärtligt glad för din skull. (Btw, sluta inte skriv, mitt liv blir så tomt då. Jag älskar att läsa din blogg!)

2010-11-21 @ 19:21:00
Postat av: Sara

Det var väldigt kort, Alicia! Han försökte bjuda på en öl men jag mådde lite småilla och tackade vänligt med bestämt nej. Men han verkar vara jättegullig och ödmjuk som person, så gå och se honom, så hamnar ni säkert i något fint samtal efteråt ni med! KRAM <3

2010-11-22 @ 10:23:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0