Lördag

Det blev inget godis igår.. det blev vin, skräpmat, krogen och hela slanten. I ludvika!! Med Moa! Helt underbart att se henne. Men fan vad det var tragiskt annars, att festa i Ludvika! Kul var i alla fall att träffa Tove och Rickard och så sprang jag på André!

Sen hamnade vi vid ett bord i lobbyn med 4-5 medelålders snubbar och då spårade det ur. Jag och karlar funkar inte ihop :D. Jag börjar alltid ifrågasätta, haha. Frågade en snubbe varför han försökte hångla upp Moa när han sa att han var fembarnspappa och älskade sin sambo mest i världen.

Sen var det en till som blev så jävla förbannad på mig av nån anledning. Jag kommer inte ihåg vad som triggade honom men shit vad mycket hat i blicken han hade. Han ville verkligen mörda mig :D.

Vi gick till silverdollar och ungefär tills krogen stängde så begav vi oss hem.
Idag är jag seg och slö och har druckit typ en liter mjölk. Varför är mjölk så gott när man är bakis?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0