Det luktar bränt

är det någon som tänker?
Skämt åsido.

Igår jobbade jag sista dagen på lagret på ett tag. Det är fler som blivit upplärda och behöver få jobba in sig. Jag kommer få jobba typ en dag i veckan schemalagt. Tråkigt det.. men nåväl, jag har ju annat att göra..än att jobba där. Dom ringde ju t.ex. in på mig ledsagning idag, så det var bara att pallra sig upp imorse. Försov mig, skulle börja 09 och slog upp ögonen 08.40. Som tur är har jag en förstående brukare.

Efter att jag jobbat var jag hur seg som helst. Kanske inte så konstigt när man jobbat 8 dagar på raken. Ringde Ida som ska spela in mig, det var kul att prata med henne. Lagade lite mat och sov. Vid 19-tiden insåg jag att jag behövde göra något åtminstone, för att känna att dagen blivit värd. Jag tog cykeln till Actic och la mig i solariet. Det var skönt :) det är också där rubriken kommer in i texten. Sen handlade jag lite mat och annat på Willys.

Alla verkar festa ikväll? Jag spar mig till lördag. Får finbesök från Västkusten (Sydamerika?) och lite andra håll. Ser även fram emot att gå ut på krogen, nu när det är vår och man slipper frysa ihjäl. Förhoppningsvis kanske man kan flirta till sig något oskyldigt, och sen gå hem och sova gott med sina tjejkompisar :)

Saftigt inlägg.. eller inte. Vill komplettera med ett skämt av min andra hälft, Alicia. Hon frågade sin mjölk idag om den var sur på henne. Hahaha! Älskar det :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh, andra hälft. Hjärtat så fint! Jag gillade första skämtet, är det någon som tänker? Hehehehe. Du och jag baby!

2011-04-22 @ 07:56:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0