Friday, i'm in love

Igår hängde jag med Saga hela dagen. Fan så mysigt det var! Först en långfika på P&L, sen en liten runda på kupan och sist hem till mig. Jag råkade köpa lite vin, hehe, som jag klunkade i mig hälften av senare under kvällen. Lyxade även till det med lite räkor jag hade kvar i frysen.. sen när jag blivit lite småfull ställde jag mig och kokade två ägg. Bra fyllemat :D

Nu sitter jag på biblioteket med cola zero, godis, snus och ska försöka få någonting gjort till kursen. Ikväll ska jag åka hem till Shirr, Ingo och Max. Vi ska spela monopol och äta flottmat! :D

Lalala :D

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hahaha åh du är underbar Sara! Hoppas att du får en riktigt fin helg, så lovar jag att höra av mig ordentligt när det blivit lite lugnare för mig (PANG BOM HEJ just nu). Kärlek!

2011-04-09 @ 09:19:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0