Lördag

Haha. Vi hade monopolkväll utan monopol igår. Det blev en jävligt trevlig kväll med mina systrar, Ingemar, Tomas och Max. Sistnämnde snarkade ju dock ganska tidigt.
Vi gjorde en fet carbonara och käkade lite tapas och lyssnade på Markoolio bland annat.. Mitra headbangade.. Tomas satt och nojade över att inte hinna med tåget dagen efter trots att han inte hade bråttom.. behöver jag säga mer? :D Jag somnade i Max säng runt 02 och vaknade hyfsat utvilad vid 8. Tur det, för jag skulle ju köra bil till Västerås! Jag tror åtminstone att jag var nykter, drack inte sådär fruktansvärt mycket men i alla fall nog för att skicka rätt hemska sms till D.. hahaha!

Skoldagen idag var kul. Jag fick tillbaks en inlämningsuppgift med gott betyg. Vi diskuterade en jättebra bok vi läst i litteraturkursen och pratade även mycket på textanalyskursen. Sist såg vi film :)

Körde lite fel när jag skulle hem, hur lyckas man? Blev någon mil extra sådär.

Ska sova snart så jag vaknar glad och utvilad imorgon, för då ska jag jobba. Längtar till torsdag..... :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0