Lördag

Goddag. Jobbat de senaste dagarna. I torsdags 17-00, blev två timmar över. Igår jobbade jag 14-19.30, sen åkte jag till Leksand och hälsade på Stina och Halbe.
Det går fortfarande jättebra på jobbet, och nu har jag sökt samma jobb fast på lagret i Västerås. Jag tycker det är smådrygt att man måste börja fixa och ordna såhär pass tidigt för vad man ska göra i höst. Om två veckor är sista ansökningsdatum till högskolan. Men det, känner jag, kommer nog inte bli aktuellt. Utan bara jobb.

Snart ska jag på konsert i Falun, blir nog bra, men jag längtar nog hellre till jobbet imorgon. De behöver säkert övertid också. Idag känns inget roligt, alls.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0