Måndag i mitt lilla liv.

Hej mina kära 8 +/- läsare.

John Mayer spelas i mina högtalare, "waiting on the world to change", väldigt glada toner. Och lika glad är jag! Solen skiner ute, jag började morgonen med kaffe, omelett och textanalys. Jobbade riktigt bra. Men, man kan inte sitta för länge med skolarbete, så runt 11.30 satte jag mig på hojen och cyklade till gymmet. Sprang halvmilen på 26.20 idag. Idioten jag lyckades trycka på nödstopp vid 4km - 20 minuter, så egentligen gills inte den där tiden eftersom jag fick börja om. Det hade varit intressant att se vad 5km slutade på!

Lika glad ändå är jag, för nu mår kroppen bra efter lite motion. Jag åt även världens godaste lunch nyss, honungsbröd med massor av smör, ost och ägg. Jag ska lägga mig och sova lite innan jobbet för det är tre riktigt röriga dagar som väntar mig på lagret. Dagarna innan påsk är det brutalt mycket varor och ordrar som ska plockas och lassas ut till butikerna. Mycket folk i gångarna vilket resulterar i totalt kaos. Jobbar samtidigt som Ted och Fille idag i alla fall, dom jag blev upplärd samtidigt med.  Så det blir nice! :)

Godnatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0