Nu så!

Kära dagbok.

Sista dagen med HawnZ blev toppen, förutom att det var då mitt pollen var som värst. Efter att Hasse varit ute och sprungit lite gjorde vi ärenden på staden och sen åkte vi och fikade med Shirin och bebisen. Goda munkar och lite allmänt bra prat om det ena och det andra :)

Körde hem och tvingade mig själv till gymmet för att röra lite på mig. Det var dock nästan helt impossible. Det här pollenet är för jävligt!

På onsdagen hängde jag med Stina, våran sista gång i Dalarna på ett tag innan hon flyttar. Vi gjorde en turistig utflykt till Frostbrunnsdalen med packad matsäck och hängde sedan i gräset resten av dagen.

I torsdags sov jag mest hela dagen och sen på kvällen kom Tomas. Igår ringde de in mig från lagret, jobbade 13-21 och resultatet av det är att jag har ont i varenda jävla muskel! Påminn mig om att stretcha efter nästa gång jag har tänkt lyfta typ 2 ton för hand. Haha.

Jobbar 8-13 idag, mest lastningar som tur är. Har iaf ätit en riktig grötfrukost och druckit två koppar kaffe, så det här ska nog gå bra. Efter det måste jag verkligen tvätta !!! För imorgon är det samma visa, jobbar 14-19 och efter det så tänkte Martin och jag göra lite musik i hans studio. På måndag åker jag till Göteborg! :D För nu är det bestämt att jag spelar in där. Jag får sova hos Alicia, jättesnällt.

Kommer nog inte kunna slappa förrän jag sitter på bussen dit, men det är ju bara två nätter kvar så :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Har hon fatt bebisen nu??!! Gick allting bra? :)

2011-05-05 @ 10:54:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0