Onsdag

 

Jag hade ju världens skönaste kvinna på besök idag! Hon körde ända från Östersund och efter Borlänge vidare ner till Örebro för att köpa en chinchilla. Haha! Hon är så flummigt skööön, love you baby.
Hon kommer imorrn igen och då ska vi ta en liten mysig lunch på stan, det har vi förtjänat!

Astrid följde med till lagret och det var roligt att visa någon min arbetsplats, kan ju vara rätt rörigt att förstå vad jag håller på med därinne..

Jobbet var stressigt idag, jag hade en jättestressad chaufför som blev otrevlig och scannern krånglade stup i ett. Men I kept cool! Vad fan ska man göra liksom? Spränga sig själv i luften och be någon ta över lasset? Det är bara att jonglera på med allt man har för händer, och går chauffören för långt i sitt intefåttliggapåetttag-humör får man väl säga åt honom att skärpa till sig.

Som vanligt tråkigt att komma hem till en lägenhet där man inte har en famn att krypa upp i. MEN, jag påminner mig om att många människor där ute i världen är singlar! Och bättre att vara singel och trivas med sig själv än att vara i ett förhållande som inte är bra alls.. eller hur?

Jag hittar nog min man tillslut :) <3

Imorgon: sovmorgon. SOV-FUCKING-MORGON!! Studier, lunch, träning. Vårväder. Allt precis som jag vill ha det. :)

 

Godnatt!

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0