Onsdag

Igår var en helt sjuk dag. Började som volontär i tre timmar på skolan, kanske var där det började gå utför.. jag var redan dödstrött när jag gick upp och det blev inte bättre av att vistas i en lågstadiekris där dom skulle bygga ett hus i papiér mache. Och en unge hade mage att säga "Du ser lite trött ut". Hahaha! Det är du som gör mig trött, cp-unge.

Nåväl. Åkte och tränade för att framkalla nån slags obefintlig energi. Gick jättebra, jag har börjat få muskler av att dra burar och plocka kollin hela dagarna. Åkte hem. Åt. Sov. Åkte till jobbet.. där var det ju rena cirkusen. Jag trampade snett ner från trucken och lyckades ramla, tog dock emot mig rätt bra. Tappade bort mitt passerkort som man måste ha för att komma genom varenda jäkla dörr inne på lagret. Fick ett spännband i ansiktet och hade såklart ingen kvällsmat med mig. När jag till sist slutat och kommit hem ringde dom och sa att fyra av mina burar saknades.

Hur var eran dag?
^^

Så jag tog ett beslut idag, ringde och sjukanmälde mig. Skulle ha jobbat tre timmar hos Stig men nej, ibland går hälsan före. Så nu har jag suttit någon timme på morgonen och jobbat med spansk textanalys. Idag ska jag både få träffa Stina och Astrid - vilken lyx! Åh det kommer bli bästa dagen. Jobbar 17-22 även idag, sen har jag en hel vecka ledigt! Åh vad skönt det ska bli. Ska jobba igen en massa skolarbete. Vilken lyx, att bara få plugga ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0