Söndag

Det är söndag morgon och jag sitter och lyssnar på Håkan Hellström. Det gör fan ONT i mej, för att vara riktigt emo, att mitt sommarschema på jobbet börjar veckan före P&L, att jag antagligen kommer vara schemalagd då. Två artister vill jag se, Bob och Håkan. Jag kräver inget mer än det!!!

I fredags jobbade jag 8-13 i skolan och 14-19 på lagret. Gick hur fint som helst. Igår jobbade jag 11-16. Har till och med hunnit med att dricka lite vin i helgen :) förutom att snacka bort massa timmar över skype med Allis. Idag ska jag jobba 11-19, först plocka kollin i tre timmar och sen rangera lite.

När jag var lite full igår beställde jag biljetter upp till Östersund. Ända sedan Astrid kom hem från australien så har jag tänkt att jag ska hälsa på henne. Igår hittade jag biljetter för 140kr enkelresa!!! Helt galet. Så 12-15 maj är jag uppöver, kul ska det bli och värt. Har aldrig varit där, jag åker annars alltid neråt i landet.

Jag ska starta eget företag för att komma undan moms och skit när jag spelar in i studio. Fan, det är mycket att hålla reda på i huvudet nu. Lär nog skriva en lista.

Nu måste jag laga i ordning en matdosa för snart är det dags att bege sig ner i gruvan. Fortfarande 100x tacksam över att jag har jobb. Det har jag inte alltid haft liksom. Det är en solig dag, så jag hoppas alla andra befinner sig utomhus inom några timmar!

Tjohoj!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0