Söndag

Konserten var bra men jag var lite för nykter och lite för trött! Hehe. Väntade utanför nån timme sen för att få prata med Håkan, sen när han väl kom ut och det var aslite folk där så fick jag starstruck och helt tvärstopp i käften. Blev inget prat där inte..

Vaknade imorse och undrade varför det inte snurrade framför ögonen? Justja, jag drack ju ingen alkohol. Åkte till jobbet och jobbade 14-19, ingen övertid idag. Nu ikväll har jag städat lite eftersom det kommer nån gubbe och ska kolla ventilationssystemen imorgon bitti. Tycker de är här och grejar hela tiden!

Förhoppningsvis är de klara tills Terese kommer hit för en mysig frukost.

Jag har beställt ett gitarrstativ, mic-stativ, en mic, ett externt ljudkort, en gitarrkabel och ett popfilter, för jag ska börja spela in egna demos hemma. Promiskuös med pengar, jajemen.. men jag tycker liksom det är värt det, varenda öre. Den här historian gick på ca 3200 kr, på det tillkommer pengar för en gitarrförstärkare, vad den nu kan kosta, 3000 kanske. Men det tar vi när nästa lön kommer!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du satsar på musiken, ser fram mot att höra framtida demos! Ang påsk-kalaser så hade jag först planerat att spendera den helgen i Umeå innan jag visste om ditt galej.



Men fick reda på igår att min reskamrat bangade så nu ser det ut att vara fritt fram. Har två veckor innan jag börjar jobbet när jag kommer hem och hade tänkt göra en liten mini-roadtrip i vilket fall, så du hade fått dig en våldgästning vare sig du velat eller ej ;) Nu tajmade det ju dock lysande!



Måste kolla upp så bil och annat är OK. Men återkommer med 100% definitivt svar nästa vecka. Peace out

2011-04-05 @ 23:23:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0