Torsdag

Blev riktigt irriterad idag på några dampungar i skolan, men nåväl. Det gick över. La mig och sov en stund innan lagret. Har gått bra att jobba idag allt som allt. Fick lite besök av Ted framåt kvällen, han ville se min lägenhet :)

Jag blir lite frustrerad angående mitt kött som beter sig hur konstigt som helst. Ena stunden stöter han stenhårt, andra så dör det. Jag gör nog bäst i att bara släppa det och se vad som händer. Han är ju obegriplig ändå.

Har ändå annat i huvudet. Vågar jag lägga 8000 på en ordentlig studioinspelning med Ida som backup? Det kan som Johan säger bli en fruktansvärt fin merit. Aja, ska tänka på saken.

Dåliga nyheter om lagret; kommer inte få jobba mer än kanske en dag i veckan fram till vecka 25. Inte inte bra alls.

Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0