Gomörrn.

HEJ!

Idag har jag sålt kurslitteratur till en kille och cashat in 200kr. Bra det, för igår råkade jag bli av med 6000 kr när hyran skulle betalas och även musikprylarna. Hehe. Pengar är verkligen inget konstant.

Mars känns som en dimma nu, hur orkade jag jobba såpass? Kanske för att skolan inte kändes så allvarlig. Nu börjar det dock pocka på min uppmärksamhet; uppsatsen som ska skrivas 4 juni.. nåväl, jag har ju bestämt mig för att klara kursen, vet att jag kan om jag vill och lägger ner tid på det. Då kan man inte jobba lika mycket :) I höst kan jag jobba.

Jag sitter på biblioteket och har kommit igång hyfsat med den kritiska analysen, känns skönt. Morgondagen finns inte. Då ska jag jobba 5h på skolan och 5h på lagret. Likaså fredag.. men dä fixä ja!

Så på det: Tomas Ledin - Hopp (om en ljusare värld). AAHAHAHA.

Puss på er :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0