Dino-love


Tänkte mig ett träningspass idag men orkade faktiskt inte. Speciellt inte då jag somnade med fönstret öppet igår och imorse vaknade av att ha hamnat i Dinosauriernas Tid igen. Det var Tyrannosaurus Rex som härjade runt utanför huset. Jag undrade om det enklaste var att sätta sig på hans huvud så han inte skulle kunna käka upp mig. Retro att gå tillbaks ännu längre än 50-talet tänker man!

Efter den här brutala väckningen undrar jag: är det inte billigare att riva det här jävla luffhuset, eller kanske till och med hela kvarteret, då ombyggnationerna och gräveriet verkar ha en budget större än IKEA-bygget 2012.

Men jag är inte bitter, för jag gick upp, åt lite Carlshamns mjölkfria bordsmargarin på törrt brö och svettig skinka, drack mitt kaffi å sen gick jag minsann och la mig igen. Till 12.30.


Med andra ord har jag slösat bort hela dagen, om man bortser från att jag sett till så mina svettiga tränings- och jobbkläder fått ligga och tumla runt i tvättmaskinen alldeles nyss. Jag har även bokat fräscht guest house i närheten av Royal Albert Hall till mig och mamma i oktober till ett bra pris, 350kr/person och natt! :-D


Sen har jag insett att även fröken Lassbo har kanonbra musiksmak vilket gjort att Spotify stått på rundgång sedan jag slog igång datorn.

Snart är det dags att slå ihjäl den här meningslösa dagen med lite jobb. Peppar eller! Jag har tjockat i mig en flottomelett med bacon och lök då jag har expedition (orderplock) kl 17-21 och 22-00 ikväll. Min lediga dag imorgon kommer med andra ord vara förstörd innan den ens har börjat :-)


Haha! Lovar att jag mår som en king, det är bara kul att låta bitter. Snart dags att beställa Iran-biljetter. Hur länge ska man vara borta?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0