Förlängt vikariat.


Fick förlängt och jag tackade inte nej. Kvällsjobb hela vecka 34 vilket fyller upp augustilönen till heltid + lite till. Jag matar helt enkelt. Det är tre veckor jag tackat ja till och Emma kommer förhoppningsvis jobba samma skift.
Så länge jag har ledigt helgen jag tänkte spela i Göteborg är jag nöjd. Just nu ser det ut som att jag måste byta bort fredagen.
Mina konstiga vanor i sömnen fortsätter. För den som inte visste det vandaliserade jag igår natt min väggalmenacka genom att riva loss massa blad i sömnen. Snart dags att gå till en psykolog, (^^,).

Angående musik så har Emma Danielsson världens bästa spotifylistor som jag just nu sitter och går igenom. Favoriten måste vara "gonatt då" med First Aid Kit, Lykke Li, Fleet foxes och.. herregud, bra musiksmak.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0