Gör om, gör rätt

Min fina Alicia kom ju idag. Förjävla härligt att spendera dagen med henne innan det var dags för jobb. Hämtade henne vid stationen, handlade gotta på Ica Maxi: Lammkörv, mozarella, toscansk sallad och squash som senare fick drypa, stekta, i olja. Kanongott blev det. En glass med två kulor också innan det vinkades hejdå.
Köpte btw en Escada igen! Magnetism. Min favoritparfym ska åter svetta kring min hals. Köpte den dock för 639:- på Kicks, kom nyss hem från jobbet och såg att den kostar 325:- på nätet i samma storlek på flaskan. Haha. Tur jag inte öppnat den än, beställde den nyss på nätet och ska lämna tillbaks dyr-parfymen imorgon. Ibland är jag lite föööör impulsiv.
Btw är jag sams med David igen. Hur skönt som helst.
Natta

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0