GRÖNSAKSSÖPPE

Är det nowadays! Har inte fått ligga på hur länge? Hur uttorkad blir man? Men iaf, grönsakssöppe kan också vara läskande! Mitt eget liv är ju också rätt givande :-)
Gick 1,4 mil idag, fy fan, det är nästan till Falun. Näädå men, som Smedjebacken-Ludvika. Sjukt! Jag kunde inte sluta gå. Det regnade men var så fint, plus att jag käkade kebab till frukost så jag kunde kötta på.
Kvällen igår var galen, festa med Emma är galet! Kul som faan dock.
Hele näste vecka ska jag jobba 7-16 förutom söndag då jag jobbar 16.30-00. Ska försöka träna så mycket jag orkar. Kötta!
Jag har beställt Londonresa till mig och mamiz i Oktober. Lördag-måndag. Tänkte mig att lördagen blir en restaurangkväll och spana in London at night, söndagen utflyktsdag! Fett värt, mamiz blev glad.
Pusss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0