Muskler baby


Nånstans där inuti gömmer sig mina ica-muskler som jag gått och hamstrat på mig den här sommaren :-)

Trött och osocial, kan man förvänta sig annat? Imorgon kommer iaf Alicia och vi ska äta lammkörv, hur gött ska det inte bli. Vad har jag mer att berätta? Sov i Smedjebacken natten till idag. När ens mamma kommer fram, kramar dig vid midnattstid och säger "Godnatt min lilla gumma! mamma älskar dej, min lilla tjej", då kan man inte annat än känna sig väldigt älskad, haha.. Ååå!
Jobbat idag, blir fyra nätter till sen LEDIG FEM DAGAR.

Nej nu får det bli bingen. TJINGELINGEN

Kommentarer
Postat av: Hans

Så jävla hardcore!

O Karin är bäst ingen protest!



Jag är här if you need me:) Puss/H

2011-08-22 @ 10:34:06
Postat av: Shirin

Mamma är så jäkla go!

2011-08-22 @ 20:01:05
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0