Onsdag

Har ju då farit iväg på en långresa och en kortresa sen jag skrev sist.
Göteborg var ett äventyr. Att lillemor ens klarade den resan gör mig oerhört stolt och får mig ännu mindre att vilja skrota henne utan mer än gärna lägga pengar på den senaste åkomman, handbromsen ur funktion.
Göteborg kortfattat: hade ett skitbra möte med producenten tillsammans med en lyrisk Fia. Sen fredagkväll vid Gullbergs kaj med varsin flaska vin. Lördagen fick jag träffa Tildeh och senare på kvällen förfest i kollektivet på Hisingen. Emelie kom upp och runt kvällningen hittade vi efter många om och men till Kontiki. Det var midnattsloppet i stan och alla löpare var typ som djur.
Kom hem typ halv fem och sov som en stock.
Söndagen var oerhört najs. Träffade Alicia och hängde vid lejonklippan. Åkte hem till Borlänge runt 16 med en skön lirare i passagerarsätet och Fia därbak.
Kom hem sent, sov, vaknade på måndagen, åkte ut till stugan med Momo. Därifrån kom jag tillbaks igår. Har hämtat ut mitt iranska visum som gäller ända till decembernångång! Så bra. Åker nog i mitten av oktober/början av november, ska prata med chefen idag och sen beställa flyg.
Med nöd och näppe lyckades jag vila upp mig från jobbet och mycket berodde nog på dygnet i skogen. Har fem dagars 5-14-kneg på rad nu. Något positivt är att det ändå är mörkt runt 21-22 och jag lyckas bli trött och somna då :-)
First Aid Kit's skiva på rundgång! Älskar den.
Å ut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0