The life of Sariz

Ja ä int bittää!
Tomas har träffat ny tjej. Eller träffat ny? Han tog nästa på tur i inaveln, min storkusins sambos brorsdotter. Hon hänger hos min kusin ganska ofta så han behövde inte leta längre än dit baskern slutade. Av bekvämlighet gissar jag på. De verkar ha samma typ av sociala blockeringar, han och miss Piggy (slående likhet), så ha det så nice together, hon är född 92 och är säkert tight och allt... Kör hårt!
Upprepar första meningen!
Ursäkta om jag låter elak i skrift!
Drog en repa runt älven efter att jag fått reda på det, behövde smälta lite. Slutade på 23 min idag, 2 min bättre än sist. Konditionen verkar man kunna färska på rätt snabbt!
Har haft en kanonmysig kväll i SMB med familjen utom Mitra. God mat, Shirres kladdis, mys med Theodor och nån cider. Verkligen livskvalitet :-) Sen träffade jag Fredde Lundell en sväng också, toppenfint att se honom, han har flyttat till Borlänge från Östersund men var och hängde lite i Smb samma kväll.
Imorgon ska jag och Emma och Pelle på beerpong i Kvarnsveden. Ska bli gött att dricka vin! Innan det ska jag träffa Moralen och diskutera lite musik och kanske dra en tvättmaskin.
Röv ut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0