2012

Jag har lite olika önskningar för det nya året.
Först och främst musiken. Vill ta det ännu ett steg längre. Jag vill bli upptäckt av mer folk. Sprida ordet och på så sätt få bättre musikaliskt självförtroende. Vill samarbeta med redan etablerade artister och spela in mer i studion på Kungsgatan. Producera mer. Ska jobba hårt för att det ska bli så.
Vill också försöka spendera mindre tid framför datorn, om det inte handlar om att marknadsföra musiken. Mer tid utomhus och komma igång med träning och yoga igen. Får se hur det blir att bo i kollektivet, man kanske blir mer motiverad att bara ha kvalitetstid hemma då och inte ligger och jäser som en annan deg! Det är min förhoppning! 

Vet inte om jag har så mkt mer önskningar. Tid, engagemang, energi och en del pengar vill jag ha/har.
Kommer bli ett bra 2012 :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0