Att allt vänds upp och ner samtidigt

Det är för att det sedan ska kännas så skönt när allt vänds tillbaks sen igen, sak på sak.

Jag gick snabbt upp i vikt, kände mig oattraktiv och sov bort dagarna -
började käka D-vitamin, Omega3 och vara ute mer i dagsljuset - jag har också hittat en människa som tycker att jag är fin oavsett mina +5kg. Som jag själv tycker är väldigt fin.  ^_^

Jag blev uppsagd ur lägenheten -

jag har hittat ett kreativt kollektiv i en underbar miljö.

Jag provjobbade för ett företag och slutade efter en vecka -

jag pressade mig själv att söka nya jobb och har nu ett på G som verkar bättre.

Jag kände mig snål och började avsky mitt pengabegär -

jag lade mina sista pengar på en musikvideo och det ska bli fantastiskt kul att spela in den.
Nu är jag fattig, kär och har lite självkänsla igen, precis som jag ville ha det..

Ansträngningar for the fucking win. Det är det enda som löser saker.
Nu har jag det sista framför mig att orka:
ännu en flytt.
Men det fixar jag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0