Begravning osv

Det var värre än jag trodde, så många som satt och bölade. Men att se en kista och veta att någon ligger där inuti som man tycker om är inte spec uppmuntrande. Nåväl, var fint att se nära och kära och få ta avsked. Nu är det gjort.
Jag tror tandköttet runt min visdomstand blivit inflammerat, har ont i den sidan och det gör ont när jag gapar. Kommer bli en helvetes kul julafton! ;) Förhoppningsvis har hela kinden INTE svullnat upp tills det är dags att spela in musikvideo om 6 dagar.
Ikväll ska jag åka hem till min systers familj och ha uppesittarkväll och spela bingolottto, mysigt ska det bli. Theodor har avancerat och ställer sig nästan upp nu för tiden, samt sitter och river ut blöjor och grejer, grabbeN liksom. Ska tvångsgosa tills han börjar slåss :D saknat det lilla paketet.
I övrigt vill jag önska er en merry freakin christmas!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0