Del två i uppryckningen.

Känns som det är ganska konstanta up's and down's här men vadfaaan, jag kan ju inte styra över allt.
Nåväl. Jag letar kollektiv. Och lägenheter. Och allt. Punkt. Här och i Uppsala. Men fan, vill försöka bo kvar här. Hittat ett stort kollektiv där det för närvarande bor 9 personer och de söker en till. Det verkar kul att bo såpass många, jag gillar att ha människor omkring mig. Ska inte ta några förhastade beslut men är öppen för alternativ. Research är ju alltid bra.
Angående den kroppsliga uppryckningen har det gått hur bra som helst! :) Omega-3, D-vitamin och fibertillskott har gjort mig både piggare och fått insulinet sjukt stabilt. Jag vill inte längre sova bort dagarna och det känns bra.
Ikväll ska jag få följa med min gode vän Anders och hans vänner på något mindre äventyr i Majorna. Gissar på lite alkohol, lite nya bekantskaper och sen hem i säng typ.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0