Dick.

Så heter min pojkvän. Dick. Hans namn klingar ganska ofta i det här hushållet.

Kuk!

Varför anmäler jag mig till _en_ kurs till våren och det försent? Haha!
Jag hamnade på reservplats 60 till Pedagogik, blev helt chockad när jag såg det. Trodde verkligen inte att det spelade någon roll att jag anmält mig försent. Men alla tänker väl att pedagogik (ortsoberoende) är en enkel kurs att klara av och därför blev det högt tryck.
Planerna kastas omkull hit och dit..
Men men, det sket väl jag i, anmälde mig sent IGEN till ca 10 kurser som någorlunda kommer vara till nytta inför Dietist, får väl se om jag kommer in på någon av dem.
Den ekonomiska situationen kommer i alla fall att lösa sig, jag har fått lov att bita i det sura äpplet och söka lagerjobb igen med tanke på att det fan inte går annars, och två timmar efter att jag börjat söka ringde dom från ett bemanningsföretag och vill ha mig på intervju på måndag. Orderplock, bättre än att rulla vinflaskor åtminstone, och jag tänker jobba MAX två dagar i veckan.... MAX! Tänker inte bli cynisk igen, nej nej nej :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0