Giggedi

Jag tror jag är beroende av adrenalinkickar.. idag var jag med i rikstv för första gången, haha. Var som sagt på jobbgenomgång borta i Askim först, sen åkte jag in till Gustav adolfs torg för att digga och lyssna på människorna i Glasburen. Står där och det är väldigt glest med folk, flirtar lite med Timbuk, efter tio minuter frågar Gina efter tjejer och killar som vill ställa upp i Emma Wiklunds modevisning. Ingen reagerar! Jag vinkar lite och är förste utvald. Haha!

Blev sminkad och fick fick ha på mig en fin klänning. Såg riktigt jävla kefft ut med sportbehå under men jag hade inget val. I tv såg det ganska schysst ut dock!

Före vi gick in i buren passade jag på att hälsa och ta kort med Plura. Härlig dag!

Ikväll är planen att kanske dra in och tvinga mig in och få spela en låt live. Men vet inte.. just nu är jag både trött och i efterdyningarna av adrenalinet, mysko. Ska nog sova lite snart ändå, gick upp 6.30, har varit en lång och "jobbig" dag :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0