HALLAO!

Tjena! Tåget tuffar på vill jag lova! I am enjoying my time and life. Man får inte snåla på livet alltså. Haha! Nädå.
Men jag mår otroligt gött nu, kanske för att jag inte sov hemma inatt. Och då tänker ni, JÄVLAR vilken smutsig brud som skriver om det i sin blogg. Meen, jag är nästan övertygad om att bara människor som jag litar på och tycker om, som tycker om mig läser den här bloggen :) - Sesam, uppenbara er, kommentera, så jag får det bekräftat. Sen skiter jag ärligt talat i om någon tycker jag är horig för att jag trivs med livet och gör vad jag vill.. skulle vara intressant att veta dock, vad tycker ni om att "man" eller "jag" skriver i min blogg att jag kanske "sovit" hemma hos någon annan som inte är min pojkvän en natt?

Jag är nog lite myskär i honom.. inte direkt förälskad utan mer fångad av en person som får mig att skratta, som ler mot mig och som har en skön och mysig famn. Han är ganska klok också och är nog den yngsta personen jag blivit kär i hittills, bara två år äldre än mig.

Har dock inga planer att ingå i något förhållande utan det känns väldigt bra såhär. Jag har så jävla mycket huffens fluffens framför mig också att jag nöjer mig med att njuta av honom på deltid.

Ikväll kommer Monica hit så I better clean up this shit. Smutsdisk överallt, kläder utrivna på golvet, toaletten behövs städas.. på med lite bra musik så rullar vi upp det här tempot lite.

Imorgon blir det antingen krokstrandsfestivalen med band, eller afterwork med Monica och en as-söt couchsurfer från Kanada som kommer och surfar en natt hos mig. Fint dä!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur många i världen har inte sovit en natt hos någon de inte varit tillsammans med? Såväl hos en vän som hos någon man är attraherad av. Sedan kan det ju vara så att det utvecklas. Men hur tillknäppt är man om man ska vara tillsammans med någon INNAN man sover med varandra?



Äsch kör ditt race va fan... Gör vad som känns bra, det är ju ditt liv liksom :D

2011-12-16 @ 09:29:01
Postat av: Shirin

Tell me Serroj! noooow

2011-12-16 @ 22:45:28
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0