Jahapp

Ställer sakta men säkert in mig på att bli fattig/utan pengar. Efter ett år som rik känns det både bra och lite läskigt. Nu är det köpstopp och fokus som gäller. Har precis fört över pengar för musikvideon i januari, känns som att det är en av grejerna jag vill lägga pengarna på. 

Jag har pengar till hyra för januari, februari och mars, men absolut senast mars behöver jag ha börjat jobba.
Nu är det faktiskt ganska långt in i framtiden, men ändå, tiden går fort. Sparpengar åker iväg fort.
Måste nog sälja bilen ändå, får bli i vår.
Var och tittade på myskollektivet idag och jag får inte ont i kroppen men snudd på, det är bra alltså. Ruggigt stort "vardagsrum" med fem meter högt i tak, vinröda väggar, en liten stökig verkstad. Själva rums-avdelningen är uppvärmd med både el och kamin. Står instrument, pianon och gitarrer lite överallt.
Människorna som bor där faller mig i smaken, varken mer eller mindre. De verkar trygga och lugna. De som flyttar in får måla om och dekorera sina rum som de vill.
Shiez.

Nåväl..det visar sig hur det blir. Får besked ikväll.
Bertil dog igår så det här är lite av en sorgens dag, ligger i luften känner jag. Jag sörjer en del på avstånd.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0