Måndag, ny vecka

Har haft 1,5 bra dygn hos Stina och Halbe. De bor hur mysigt som helst ute i Skruv, mitt ute i djupa Småland. Vi bakade lussebullar, spelade spel, och jag fick se deras fina dotter, endast 2 månader gammal. Så skönt att komma bort från staden ett tag. Stina och Halbe är dessutom helsköna, opretentiösa och lugna människor.
Tillbaks i staden idag, möttes av att min bil fått låset till framdörren förstört. Precis vad jag behövde.. nåväl, ingen P-bot iaf.
Min hud är helt åt helvete, beror på olika saker oftast. Har inte varit ensam sedan i torsdags, samt så var luften lite annorlunda i stugan, och min hud är knepig osv. Svider, stramar, kliar och svullnar som det brukar. Man känner sig rätt mongo och speciellt när det är i ansiktet. Tog iaf nyss beslutet att dra och sola en halvtimme, det brukar göra gott. Minns min tid på hudmottagningen i Ludvika, var en sån fantastisk lättnad att få dra dit och sola och bada infektionsdödande bad två gånger i veckan.
Imorgon ska jag fixa rekvisita till musikvideofilmandet, äta slut på färskvarorna i min kyl, för på onsdag kör jag och min samåkare upp till Dalarna :-) Tio hela dagar ska jag spendera där.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0