Som en kulting kutandes mot en stinn suggas mjölkfyllda bröst..

..har jag känt mig sedan i fredags. Lycklig. Började fredagen med jobbintervju, fixade ett extrajobb. Tränade sedan styrka på gymmet med direktör Johansson och begav mig sedan hem för att lyssna på kulingvindarna i soffan.
Tack vare Emelies brustna hjärta hände det sig att det blev ett spontanhäng hemma hos mig på kvällen. Två dreadmongos och en rödgråten, sönderalkad tjej i nittitalsmössa hamnade i min lägenhet.

Efter lite mer vin, Ben, Jerry och filéad fruktsallad insåg jag att kvällen inte kunde blivit bättre. Vi mofflade en omelett runt halv 4 sen fick det vara nog.

Dagen idag har fortsatt i samma goda takt med sushi, farvälvinkande av nittitalsmössan och dess ägare, livekonsert hemma hos mig med Erika, sist blev jag bjuden på oxfilépasta på Chez Amis av en gammal barnboksförfattare från Ludvika som tydligen ska medverka i Vem Vet Mest imorgon.

Livet är så gött när man får hänga med bra folk alltså. att rekommendera.

Gött det.. nu ligger jag tjock och redo att dregla ner min kudde inför nattens äventyr. Är nog lite smygkär också, men bygger enbart vidare på det i bloggen om det visar sig vara korrekt.
Översten stämplar ut..godnatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0