Förbannade jävla biljävel.



Kan nånting gå fel så gör det det. Efter en jättebra dag på lagret igår kommer jag ut då jag slutar 23.30, sätter mig i bilen, kör igång den, åker 100 meter sen dör den. Men fan vad FIIIINT. Fick hjälp av två finnar/utlänningar att försöka putta igång den, åka och köpa bensin och fylla på osv. Men bilen suckade, hostade lite sen var det tvärdött.

Idag ska jag få hjälp av Tomas att bogsera hem den men han lär ju inte vakna förrän vid lunch, och bilen står upprullad bredvid en 4metersport in till en bilserviceverkstad. KUL!

Jag har iaf jobb att fixa. Jag har fått två veckor till på heltid från och med måndag. Dom ringer som aldrig förr från en massa skolor och vill att jag ska hoppa in och vicka. Så det är ju synd att den här jävla f*ittkylan ska förstöra precis allting för mig. Cykeln är ju också trasig så inte kan jag använda den heller.
Jaja, två arbetsdagar kvar sen är det helg. Sen får det fan lösa sig på något jävla vänster.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja screw ljus o kärlek i såna situationer! Rudolf vet. Hoppas bilen rehabiliterar, och kul att jobbet går bra! Peace Hans.

2011-02-24 @ 19:23:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0